Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

Aδεια μητρότητας 6 μηνών

Προσωπικά αν με ρωτήσετε, όχι μόνο δεν είναι αρκετοί οι 6 μήνες, αλλά θα έπρεπε να μπορεί η μητέρα να μεγαλώνει μόνη τα παιδιά της για πολύ μεγαλύτερο διάστημα! Ευτυχώς έχω την δυνατότητα να μπορώ να είμαι στο σπίτι, χωρίς να χρειάζεται να εργάζομαι. Είναι σκότωμα, βέβαια, το να τρέχεις όλη μέρα πίσω από ένα νήπιο - ώρες ώρες λέω τι καλά να ήμουν τώρα στην δουλειά....να πιω έναν καφέ ρε παιδί μου! Αλλά όπως και να έχει δεν το αλλάζω! Πιστεύω πως το παιδί είναι καλό μέχρι τα τρία του να μεγαλώνει κοντά στην μαμά, γιατί σε αυτή την ηλικία διαμορφώνεται ένα σημαντικό κομμάτι της προσωπικότητας του παιδιού, και το να είναι μια με την μαμά, μια με τον μπαμπά, μια με παππούδες-γιαγιάδες και μια με νταντάδες το μπερδεύει και του δίνει διφορούμενα μυνήματα. Ωστόσο, δυστυχώς όπως τα έχουν κάνει οι "μεγάλοι" άνδρες που κυβερνούν αυτόν τον τόπο, είναι αναγκασμένες οι μαμάδες να δουλεύουν σε πολλές περιπτώσεις σε παραπάνω από μια δουλειές για να τα φέρουν πέρα!!
Και φτάνουμε λοιπόν να λέμε, ευτυχώς που θεσμοθετείται έστω και το 6μηνο, ώστε να μπορεί μια μανούλα να μείνει δίπλα στο μωράκι της! Να ευχαριστήσω την PopArt για την ενημέρωση και να σας παραπέμψω με την σειρά μου στην ιστοσελίδα που περιέχει περισσότερες πληροφορίες για το θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Green Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Search machine

Google